Limitasi
hurmmmmmm... satu keluhan berat dilepaskan...

apa sebenarnya yang berlegar dalam benak aku ni...
keluhan ini disebbkan report yang nak kene submit arini ke
atau..
keluhan atas sesuatu yang aku sendiri tak pasti..

tensennye arini..
jarang sekali aku rase tension..biase nya aku happy je ngan kehidupan yang aku lalui..

ni yang rase nak layan movie sorang-sorang nih..
tapi aku tak suke jalan sorang2..hmmmm..mengeluh lagi..

penat badan aku leh tahan..tapi kalau penat otak..memang wat aku flat..

~sedang bekerja keras siapkan report..~huuu
12.46 p.m
8 Responses
  1. jom release tension..
    owg pn nga tension siapkan report ni..
    after report siap kita gi i-city lepak sana nak?


  2. Cinta Sufie Says:

    hoh..i city???
    teringin nak gi..
    dah janji nak gi ngan kawan2 dari bulan2 sudah..
    tapi sampai sekrg x de kesempatan..huuu

    ~wat kije sampai otak rase x centre la~hiee


  3. takper..
    setelkan keja dulu..
    nnt kita gi ok?


  4. Cinta Sufie Says:

    along...
    masalah da selesai...
    yeahhh.... jom i-city..hehe


  5. bila tu?
    mlm ni mau?
    muehehehehe~


  6. Cinta Sufie Says:

    malm ni mau tido kat upm..
    esok mau pegi pulau mutiara..
    hehehe


  7. LaVeNdrA Says:

    jgn terbitkan limitasi
    dlm setiap kerja yg kamu buat
    segalanya patut bebas
    walau ada batas..


  8. Cinta Sufie Says:

    tapi..
    ade sesuatu perkare yang memerlukan limitasi..
    dan xsuke bile wat kije yang perlu kawal limitasi itu..


Jarimu menulis