kereta kecil warna merah...jambu
myvi tuk para gadis???
dalam seminggu ni aku asyik terdengar perbualan dari mulut mulut para gadis dan wanita tentang kewujudan myvi pinky.. mereka kata cantik... betul ke cantik?? aku tak pasti sebab aku tak nengok lagi.. tapi dalam mase yang same aku pon mengooglekan diri mngunakan capaian internet yang agak lembab cam siput sedut nih..

ayat pertama yang keluar dari mulut ku... "cantiknye...asal la aku xjumpe before boyfie aku nih muncul kan diri.." hehe

nape aku kate cantik???
sebab aku suke pink.. (padahal mase sekolah aku la org paling anti ngan budak yang gile pink..tp bejangkit kat aku lak.. badi gak nye..)

berbalik pada tajuk entry..
dipahamkan kerete myvi limited edition ni didatangkan dengan tiga kaler yang berbeza, Ivory White, Ebony Black dan Dazzling Red (cam kaler pink seperti gambar yang tertera di bawah). Kesemua tranmisi model Myvi LE nih jenis 1.3 auto dan harga model Myvi LE nih mula dengan harge RM48,600.
bagi mereka yang tak pernah nengok kaler kete tu cane...kat cini aku upload tuk tontonan umum..


hehe..kiut x kaler die??

ni dalaman kereta tersebut...ranggi..


Kepada yang berminat, sila singgah di showroom perodua yang berhampian di tempat anda..


monolog merepek dari aku..
nasib baik kete ni lambat dilancarkan.. kalo aku beli kete nih..kompom ade orang takkan naek kete ala-ala ladies nih.. suwittt sangat kan..
dan agak tak sesuai lak tuk aku yang berjiwe kental nih..=P

tak nak pikir!  yang penting aku tetap sayang kat boyfie ku yang sentiase menemani kemane saje ku pergi.. biarpon boyfie ku hitam, aku tidak peduli!! 

biarkan mereka berbicara..
7 Responses
  1. kam0o pakai suwiit la..
    sbb kam0o pompan..
    nampak makin cumel :p

    terserempak ngan keter ni masa balik dari opis tadik..
    tak sanggup bygkan kalo org yg beli keter cenggitu..
    wakakakakakakaka~!!


  2. Cinta Sufie Says:

    xpernah nampak kat atas jalan pon..
    teringin gak nak nengok keindahan kaler nih..
    ehhehehe
    oh..mesti kamu akan dikejar oleh golongan "sesuatu"..
    hahaha


  3. owh tidak..
    mmg takkan pakai punya keter kaler cenggini..
    tak sanggup ai..
    wakakakakaka~!!


  4. Cinta Sufie Says:

    hahahaha...
    xdapt bayangkan lelaki yg drive kete nih..
    nak nak kalo kamoo yg drebarnye..


  5. alfiesyahril Says:

    macam sedap je kalau boleh makan ni,hehehe!


  6. isk2..
    namo la imagine owg lak yg drive keter ni..
    kalo ade owg bg pree pn..
    err..owg amek..tp pastu cat kaler lain..
    muahahahahahahaha~!!


  7. Cinta Sufie Says:

    alfie~ nak makan?? nampak sedap erk? hehe

    along~tak sengaje ter imagine..hehe :p


Jarimu menulis