Aku Yang Masih..
Aku yang masih di perjalanan..
Aku yang masih di dalam kegelapan..
Aku yang masih di perjalanan..
Aku yang masih di dalam kegelapan..

Ketawa dan cerca ku jadikan pelita
Untuk ku melangkah
Dan terus mara

Pahit dan maung ku jadikan gula
Untuk ku rasakan kemanisan
Di hari muka...

~nuradee~ 

kata-kata seseorang buat aku tersentak... terjaga dari lena walau tanpa ku tutup mata..
aku terlalu hanyut dengan kehidupan tanpa berpikir tentang arah tujuan hidup ini..
aku semakin jauh dari diri aku yang dulu.. jauh~jauh~dan terus menjauh~
aku perlukan seseorang yang mampu menyokong aku saat jatuh bangun aku..
yang tak pernah jemu membetulkan kesilapan aku.. dengan cara teguran, kritikan tapi bukan penghinaan.. 
kerana aku hanyalah manusia biasa yang sering lalai..

~ Maaf.. aku tak sempurna~





8 Responses
  1. nobody's perfect..
    as long as u be urself..
    there's nothing to worry about..
    to hell with ppl that curse u..
    they didn't know u better than u did..
    be happy coz there's always ppl that want to cherish u..
    smile always..coz there's a ppl who love to see u smile..
    remember..world are not spin around us..


  2. Cinta Sufie Says:

    tapi..
    ada jugak org yang x boleh dan sukar nak terima sape diri kite yg sebenar kan.. dan terima kasih pada yang sudi menerima seadanya diri ini yg serba kekurangan..

    ku hanya ingin disayangi~


  3. org yg tak boleh nak terima diri kita seadanya adalah org yg hipokrit..
    they just a perfectionist but at the same time they also not perfect..
    so do not give a damn bout them..
    accept ppl who can accept u just like the way u are..

    u will always be love~


  4. LaVeNdrA Says:

    tiada manusia yg sempurna
    kita hanya insan yg ingkar dunia
    tanpa sedar petanda bencana


  5. Cinta Sufie Says:

    ye lavender....
    tpi kite boleh menghapiri kesepurnaan itu...
    walau tidak sepenuhnye...
    =)


  6. LaVeNdrA Says:

    tuhan maha hebat
    calitkan kedukaan sebelum kite peroleh kesempurnaan..


  7. Anonymous Says:

    sape kata ko xsempurna..
    Allah telah ciptakan manusia itu pelbagai2...
    dan ciptaan itu masing2 mempunyai kesempurnaan sendiri..
    kamu sempurna.. mungkin kamu salah lihat.. lihat la semula..

    its me.. goku.


  8. Cinta Sufie Says:

    goku~
    terima kasih.. ko selalu wat aku membuka mata..


Jarimu menulis