waka~waka~eh...salam dari ku..
yeaahhhhhh.....
akhirnye aku dah ade blog sendiri.. dapat la aku capai impian nak jadi blogger picisan cam seseorang tu..
sebulan nye planning nih..nak pilih name blog pon susah..
seb baik ade ahlong yang sudi memberi bantuan.. terime kasih along..

tapi aku ade masalah besar nih.. errrrr
aku ni fail tul bab penulisan penulisan nih.. ahh...xpe..akan ku gagah kan otak dan minda ku untuk selalu bepikir.. minda aku semakin lemau.. berkulat.. kulat yang dah tak mampu tuk dibuang.. walau pon gune DAIA~lupekan yang lain..

tu la.. orang berblog, aku pon nak berblog gak.. ni la padahnye.. xpasal pasal cari masalah nak memerah otak wat karangan..
ehh..rasenye nak xyah perah otak kot.. blog kan tempat aku nak luahkan ape yang aku rase.. ape yang aku pikir.. luahan dari lubuk hati kan.. eceh konon.

ok la..aku nak wat kerje.. semalam bos aku dah sound aku..
ape SASARAN KERJA TAHUNAN aku.. tp mmg sumpah aku tak tau ape..
ha ko..xpasal je dapat ceramah percume.. tadah lubang telinga je la..
maaf bos... mulai arini saye akan rajin berblog.. eh.. bukan..
saye akan rajin bekerje..

eh lupe nak bagitau..
semalam kan...kete persona da sampai umah kat jb.. yeah...
tapi aku tinggalkan kat johor dulu.. bagi la mak aku jenjalan gune  kete baru tu..memang itu yang die harap,
aku ade kereta sendiri.. so kete pinjaman aku tu, aku harus pulangkan pada empunye, iaitu ADEK aku sendiri.. Terima kasih IJot bagi kakak mu pakai kete tu sampai 3 taun..hehe jasamu ku kenang..

pada kawan kawan dan bloggers yang ade.. tunjuk ajar ku sifu~ ngeee


mulakan hobi baru~
..rimba cintaku..
10 Responses
  1. Anonymous Says:

    huhuhuhu


  2. Anonymous Says:

    test2


  3. Anonymous Says:

    hi...sy deniele de ninie...slmat bergoblogging secare mampan...heeeeeee


  4. milah hasan Says:

    ewah~ yippie! selamat ber-blogging~ :D


  5. Anonymous Says:

    ape yg aku kena komen? hahhaha -acap-


  6. Anonymous Says:

    wawawa~
    bnyk kali try-fail...try-fail...
    tp demi nk naek kete baru nyer pasal...I mesti komen~

    penggunaan ruang amat bagus...menarek tertarek n d'boom~
    idea tu akan dtg mencurah2 dgn sendrik nyer...percayala~~~ =)

    June 24, 2010 4:20 PM


  7. Cinta Sufie Says:

    testing! testing!

    hahaha..best x saye nye bekground nih...
    percubaan petame~
    yipppiiieee~~



  8. LaVeNdrA Says:

    aktifkan jarimu untuk mencanting hebat
    teruskan usaha..



Jarimu menulis