disaat kebosanan melampau
penantian satu penyiksaan...
ye ker penyiksaan..?? tapi bile penantian itu sesuatu yang berbaloi, pasti menyeronokkan..
penantian yang tak ade hasil?? xpe..  pasti ade hikmah disebaliknye..
(sedang menanam sifat positif dalam diri..hehe..)
penantian itu tidak terasa bila ade sesuatu yang dapat mengisi kekosongan di ketika itu.

dan saat ini aku menjadi penanti yang setia.. menanti dengan penuh kesabaran...
disaat ini lah aku memerlukan "sesuatu" itu agar hilang kebosanan yang membelenggu jiwa..


aku dah jumpe  sesuatu itu untuk saat ini..


hah! inilah dia!

inilah si kuning yang menemani aku sepanjang saat itu..
cool x si kuning nih??? hehehe

nasib baik malam semalam sempat culik si kuning ni..
buat tuan si kuning~sorry n thanks ye... cayang kamu!hehe
dah puas nanti baru  pulangkan pada yang empunya diri ye..

psst~kete ni asek excident ngan barang-barang kat lantai la.. hiieeee~ nnti hantar  servis erk..


-21.35 malam-
6 Responses
  1. Anonymous Says:

    ewah..siape tuan si kuning tu??


  2. Cinta Sufie Says:

    die seseorang dalam hidup saye..
    hehe..=)



  3. Cinta Sufie Says:

    rasis..nnti mintak ijin kat tuan die dulu erk..


  4. alfiesyahril Says:

    ish! mane la pegi kete kontrol aku ni...ade sape2 jumpe tak kete kontrol aku,hilang la pulak, ish3!


  5. Cinta Sufie Says:

    kete kontrol?? kaler per??
    xjumpe la...lalalalala~~


Jarimu menulis