aku dan asam pedas
salam..
aku kini berada di kampung halaman, johor bahru..
saat-saat yang aku impikan dan nantikan untuk berpuasa bersama keluarga..
yess!aku happy sangat..
dapat bersahur, berbuke, memasak same-same mak..
yang paling aku happy,
mak kesayangan masakkan lauk kegemaranku-asam pedas..
rasa sangat lama x makan masakan itu.
dan dah lama aku tak makan sebanyak hari ni..
3 kali tambah nasi..
aku hanya makan nasi berlaukan asam pedas+tempe+kicap(wajib ade)..
lauk lain x bersentuh pon..
anak buah aku tegur-"ude ni macam dah lama x jumpe makanan"
hehhehe...maklumlah kat kl xjumpe masakan mak..
kalau ade asam pedas pon, lom tentu kene ngan selere..
hanya asam pedas masakan mak yang mampu membuka selera aku..
aku pon tak sangka leh makan banyak camtu..
ni kalau abang aku tau nih, mesti dia jeles..
haha..padan muke duk la jauh-jauh kat taiping tu..
ngadap la penjenayah-penjenayah di sinun..=p


buat mak~
terima kasih mak..

mau lepaking di danga bay bersama rakan.. da~~
10.19p.m
2 Responses

  1. alfiesyahril Says:

    aku pun rindu rumah jugak.....


Jarimu menulis