tidak seorangan
hari ni..hari pertama berpuasa..
dan tahun ini juga aku puase sendirian.. sedihnya..
mak, keluarga jauh di johor. aku sebatang kara di bandar batu ini..
nak jumpe kawan-kawan kat upm, tak berbaloi pulak balik hari..
bila sensorang nih, nak berbuka pon tak semangat..
ngadap makanan sorang-sorang?? hmmmm...

tapi, aku tahu..walaupun aku sendirian..
tetap ada orang di sekeliling yang sayang dan amek berat tentang aku..
kawan aku..shafina ajak aku berbuke hari pertama bersama keluarganya..
oh..aku terharu..
terima kasih fina..
kerana beri peluang tuk aku menumpang kasih..

"masih ada yang sayang"
3 Responses
  1. u never know if someone at someplace out there really care about u..
    and never think that u are alone..
    there's always ppl around u who love u..
    cheers :)


  2. milah hasan Says:

    nanti kita buka waktu yang same ye~! cheer up!


  3. Cinta Sufie Says:

    milah~ye kite buka waktu sama tapi lain2 tempat erk..=p

    along~=) ok along. nanti kite buka same ye long..
    same2 ngan kak gegel n aida n ajoy(kalau ade)
    miss them so much..


Jarimu menulis