Trilogi Cinta
 "Campak aku kelembah duka.. bila sudah tiada rasa suka.."

kadang-kadang saya luahkan rasa melalui lukisan/ilustrasi beku yang kaku di diari...

sekadar berkongsi hasil dari tangan yang tiada seni mahupun kreativiti..

Di saat hati sedang sirna... di saat kehancuran seorang diri..

Namun, Allah sentiasa di hati...

Keluarga sentiasa disisi..


"bila awak dah putus dengan Sue, awak ikat saya ye, kita kawen..yeah!!

bukti hitam nya hatimu wahai perempuan. Sanggup melukai hati insan lain demi nafsu diri. Subhanallah. Semoga aku tidak jadi sepertinya dan dijauhkan dari manusia sebegini.

"Kalau tak Su, Su akan break-up dah lepas kitorang jumpa. Immediately su, immediately"

Terima kasih. Memang immediately...

langsung tak sempat bernafas.. Terima kasih..

Semoga bahagia...


16 Jun 2012.
Tikaman bertubi.
 
*tiada kena mengena dengan yang telah meninggal dunia*

3 Responses
  1. Macam anak abg apip, ayra. diari dia dlm lukisan. menulis hanya utk surat layang. hehehe


  2. Anonymous Says:

    mmg sayu bila baca kisah2 hidupmu...andainya aku di pihak yg mampu...


  3. IsteriOrang Says:

    Malu seorang wanita adalah sifat yang terpuji.
    Malu tapi jika segala masalah peribadi dicerita pada dunia (facebook) dimana letaknya kemaluan itu?
    Apatah lagi jika meluah perasaan pada lelaki yang tidak sepatutnya.


Jarimu menulis