Ella Ratu Hati
 "Sue, lepas ni kau dah tak jadi Ella lagi lah eh.."

hahaha!
reaksi pertama aku selepas mendengar ayat tu keluar dari bibir rakan sepejabat. Diorang (2 orang) cakap macam tu selepas melihat perubahan yang terjadi pada diri aku.

kelakar. dan buat aku perasan je. macam langit dan bumi.

Dorang panggil macam tu sebab aku suka nyanyi lagu Ella kat karaoke atau kat bilik muzik jabatan agaknya. Kekadang bila ade orang tengah jamming aku pun turut sumbangkan suara yang sumbang ni kat bilik tu. diorang layan je. haha! mesti menanah telinga.

Dari sekolah rendah aku dah mengenali dan mendengar lagu Ella. ini mungkin dipengaruhi dari kakak sulung aku. dia dulu minat Ella betul. Gaya rambut dan pemakaian pun ikut style Ella. Tapi sekrang sudah tidak lagi.



Sebenarnya aku ada terbaca dari akhbar tempatan yang mengatakan Ella dan Awie akan berkolaborasi untuk menjayakan konsert di Istana Budaya pada 12 hingga 15 Januari 2012. aku tak akan lepaskan peluang. Event ni da masuk dalam diari peribadi dah.hehe

p/s: teman pegi tengok konsert ni boleh tak kesayangan..?
2 Responses
  1. alfiesyahril Says:

    kalo metallica ada,boleh la g kot,heheh!


  2. Anonymous Says:

    hirda, aku nak ikut!


Jarimu menulis