Belasungkawa Reza (1986-2011)
Al-Fatihah.
Reza..Teman sekuliah semasa pengajian Diploma Perhutanan, Upm sesi 2004-2007.

Salam takziah buat seluruh keluarga arwah atas kembalinya ke Rahmatullah.

Berita yang di terima amat memeranjatkan. 2 hari sebelum pemergiannya, aku telah dikhabarkan oleh seseorang mengenai sakit yang telah dihadapi arwah selama 3 bulan akibat kanser darah (benar atau tidak aku tidak pasti). Rupanya berita itu sudah terlewat di ketahui kerana beberapa hari kemudian, berita pemergiannya pula tiba ke pengetahuan ku.

Innalillahiwainnailaihirojiun. Dari Allah kita datang, kepada Allah kita kembali.
Semoga roh nya dicucuri rahmat dan ditempatkan bersama orang-orang yang beriman. Amin.

.............

Malaikat maut mungkin sedang mengintai di jendela... Lalu, apa jawab nurani jika mengetahui derap langkah ku di dunia ini menghadapi penghujungnya? Bersediakah aku? Iman ku terlalu nipis......ya, nipis...
aku..aku tidak bersedia, namun aku yakin ajal sentiasa menanti.... cuma bila dan ketika nya tidak aku ketahui...

Ya Allah, ampuni hamba mu yang hina ini...
1 Response

Jarimu menulis