jawapan tergantung di dada langit.
20.11.2010
Tahniah buat Nurizat dan Leftenan Errudin

Baru pulang dari majlis kahwin rakan sekolah. Majlis yang simple tapi menarik. pengantin lalu bawah pedang memang kelihatan sangat istimewa. Terpancar seri pengantin di wajah rakan. Tersenyum.


Di majlis dapat bejumpa rakan-rakan lama. sudah lama x ketemu. terasa agak janggal untuk memulakan perbualan. mereka masih ingat namaku walau hampir 10 tahun tak bersua muka dan berinteraksi.
banyak perubahan. ada yang semakin sihat, ada semakin menawan. ade yang sedang mengandung anak pertama, kedua dan juga ketiga. ada yang membawa anak dan pasangan. Aku? seperti kebiasaan. pergi bersama rakan yang belum berubah status seperti aku. tapi aku tetap gembira dengan kehidupan ku.

Soalan wajib!soalan wajib!!
Bila usia da melewati suku abad ni, memang tak boleh lari dari soklan killers yang satu ni!
Bila kau nak kawen? tak tercabar ke?? 
adehh...xde soklan yang lebih tragis ke? rasa tercabar? x terasa pulak..
ok jawapan ku ringkas je.. Kad lom print lagi, tunggu je la erk..hieeee..
Malas dah nak jawab soklan-soklan berbentuk peribadi.. errr..kau ingat kau artis..
Kepada kawan-kawan, korang jangan risau, bila seru da datang, dan pintu jodoh dah terbuka, pasti segala jadi kenyataan. Tapi persoalan bila dan siapa kita hanya mampu merancang dan hanya Dia yang menentukan.

Dan aku tetap berdoa agar jodohku adalah dengan incik boyfie yang dicintai.
Kalau xde jodoh? oh..aku tak nak pikir pasal tu.
shuhh~shuhh~

“Ya Allah, jika dia benar untukku dekatkanlah hatinya dengan hatiku. Jika dia bukan milikku, damaikanlah hatiku dengan ketentuan-Mu”
.
0 Responses

Jarimu menulis