aku...adalah aku..
Ku rasa
Sedikit tertekan dan kecewa
Dunia...
Bagai memusuhiku

Apa ku mahu
Tak siapa tahu
Dan juga...
Rasa sedikit bosan dan keliru

Mana arah tujuku
Apa ku mahu kadangkala aku
Ku pun tak tahu

Namunku lantang
Terus menentang
Siapa yang menghalang
Tak mungkin lagi ada yang berani
Mematah hati
Kini ku temui Teman sejati
Ku tunggu-tunggu...
Adalah aku...
rupanya aku...

Tiada sesiapa ku benar percaya
Semua punya motif berbeza
Apa diminda, tak siapa bisa jangka
Yang pasti kupagari diriku sendiri
Daripada ulangi
Bukan membenci... tapi hati-hati
Ini realiti....


~tiada sebarang motif tersembunyi~hieee
2 Responses
  1. LaVeNdrA Says:

    biar bumi disambar puting beliung
    walau kaki ikut bertinggung
    dunia sentiasa di pihak kamu

    walau terkadang rasa sesal tak beralah
    fikir motif manusia yang tak punya akhir
    realiti kamu utk hidup tenang

    usah mengaduh sakit, usah menangis
    semua itu hanya bikin tawa
    insan tak berhati..


  2. Cinta Sufie Says:

    xde manusia yg terlahir sempurna...Jgn sesali segala yg telah terjadi...Kita pasti pernah mendapat cobaan yang berat...Seakan hidup ini tak ada ertinya lagi..Syukuri apa yang ada...Hidup adalah anugerah...Tetap jalani hidup ini dan melakukan yang terbaik..


Jarimu menulis