balik kampung
Saya nak balik kampung halaman ni..
doakan saya selamat sampai ye..

mak saya da pesan, kalau saya nak balik kampung atau jalan jauh, saya tak boleh
i. pandu kereta sorang-sorang, dan
ii. drive waktu malam.

owh, itu memang tabiat saya. saya lebih gemar drive malam. tapi sejak peristiwa saya alami tayar meletop/pecah di highway, mak saya dah tak benarkan lagi..

saya tahu mak sayangkan saya dan risau dengan anak kesayangan dia ni. :)

untuk tak balik lewat malm, saya boleh. maknanya saya perlu gerak di siang hari.. panas terik, mata silau. tu yang saya malas nk balik siang.
tapi nak balik berteman agak payah.. takde kawan yang nak balik same-same dengan ikut masa saya yang sesuka hati nak balik waktu bile... huuuu

macm hari ni, saya nak balik waktu opis hour.. sape yg sanggup follow. semua ada keje. jadi saya balik sorang.

mak jagn risau. anak mak bawak tak laju. janji. :)

doakan saya..

1 Response
  1. Anonymous Says:

    weh hirda. rajin ko balik kg? ada ape2 ke ni?
    hati2. miss u babe!

    -fin-


Jarimu menulis